tirsdag den 8. november 2011

Ansigtet ud af til.

At man får smæk i den bare er ikke noget som man snakker med andre om uden de altså er til det samme hvorfor det skal være sådan i nutidens samfund hvor man ellers kan snakke om alt mellem himmel og jord uden der bliver set skævt til en er for mig lidt af en gåde.

Det er som om at når snakken nærmer sig et eller andet som kan minde lidt om noget seksuelt så tager folk en maske på de bliver stramme i ansigtet selv de som er ens nære kollegaer og som man ellers kan snakke med om alt.

Engang imellem tænker jeg på hvem er mine kollegaer egentlig er det mon kun et lille flig af hvem de virkelig er som omverden får at se lige som de i virkeligheden ikke kender mig rigtig, det er lidt underligt at tænke på hvor godt kender jeg i virkeligheden dem der står mig nær ud over min kæreste !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar