tirsdag den 15. november 2011

Beklædning

Vi har ikke nogen regel der sige hvad tøj jeg må gå i men der er alligevel en undertone om hvad Herren gerne vil se mig i derfor er han også næsten altid med mig ude og købe tøj ikke fordi jeg ikke må købe tøj selv men fordi jeg gerne vil gå i det tøj som han syntes er flot og som han kan lide at se mig i.

Mit skab er fyldt med kjoler og nederdele og lige nu hvor vinteren venter lige om hjørnet bruger jeg strømpebukser og smarte bukser dertil.

Om sommeren bruger jeg meget selvsiddende nylon strømper eller hofteholder og de nylonstrømper som er beregnet dertil.

Trusser er ikke noget jeg bruger om sommeren det gør så også at jeg skal tænke mere på hvordan jeg bukker mig ned når jeg evt. skal samle noget op fra gulvet, når jeg sætter mig ind i bilen foregår det pænt med samlet ben, de trapper der er åben og hvor man kan stå nede under og se lige op under kvindernes kjoler er en udfordring for uanset hvor meget man prøver at gå pænt kan beskueren se næsten alt.

Bukser bruger jeg også men det er mest når jeg går og roder med noget som jeg ved der vil svine mig til der syntes jeg det er dejligt at jeg ikke skal tænke på om der kommer pletter som jeg ikke kan få af ved vask.

højhælede støvler eller stiletter bruger jeg altid når jeg skal ud af huset det er sjælden jeg bruger tennissko så er det fordi at vi skal noget hvor de er bedst egnet.

1 kommentar:

  1. En meget heldig kæreste, du har.
    Du har ret i dit indlæg om "Ansigt udad til". men herinde kan vi føle os trygge og frie.
    Vi skal blot huske, at uanset hvordan vi hver især er orienteret, er vi lige værdige. Det er ikke personen men dennes handlinger, der kan være uværdige. Her tænker jeg på nedgørelse af andre, bagtalelser o.lign.
    Kærligst
    Domus

    SvarSlet