fredag den 30. december 2011

en drøm der brast

Føelsen af ikke at være noget værd som kvinde har jeg følt i lang tid og når jeg skriver lang tid er det tale om et par år, mit selvværd har lidt et stort knæk for et par år siden og jeg prøver at arbejde på at få det tilbage som jeg har mistet, men det er svært når man ikke føler sig elsket i forholdet når sex er noget som jeg skal spørge om ellers får jeg det ikke, jeg føler mig ikke begæret, dominansen er noget som jeg kan få et lille glimt af i ny og næ de gang jeg får dominasen ca en gang om månenden føler jeg mig så taknemmelig over at han vil give mig det som jeg længes efter også selv om det kun er i 5 min så føler jeg mig så lykkelig at jeg mange gange er lige ved at græde.

kærlige ord er noget som jeg drømmer om arme der omslutter mig og fagner mig, en mand der begærer mig og vil vise mig at han elsker mig og at jeg betyder meget for ham.

jeg orker ikke mere at føle mig mindre vær jeg slutter hermed min blok og mit forhold til kæresten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar