fredag den 30. december 2011

Et tilbage blik

Jeg havde en drøm om at føle mig elsket og så mødte jeg manden som jeg bor sammen med, dengang var han kærlig og venlig og jeg følte mig som jordens lykkeligste kvinde aldrig havde nogle elsket mig så højt og han viste mig det hver dag, vores sexliv var i top jeg følte mig meget begæret aldrig havde jeg følt mig så lykkelig og jeg følte mig fri sexuelt til at vise hvem jeg var, som dominant var han virkelig god jeg nød at blive domineret af ham han var i mine tanker selv om han ikke var tilstede jeg elskede ham så højt som jeg aldrig havde elsket nogen før dominansen var tilstede mange gange om dagen jeg viste at den dominante ikke var langt væk jeg følte ham jeg så ham han var i min sjæl vi var et.

Men drømmen brast, den dominante forsvandt, sex har vi sjælden, ømhed, omsorg, hvor blev den mand af som der ville mig så meget den mand der kunne vise mig kærligheden varme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar